Tjena Tjena 22-05-2011

Hej hej Jag heter Anna och kallas för smurfen.
Detta är mit första inlägg på denna bloggen .
Har nu gjort en blogg för att kunna utrycka
min känslor om det har hänt något.
Idag har det inte hänt så mycket.
Det är söndag och jag orkade inte umgås med min kompis S''.
För hon kan vara enormt irriterande ibland.
Eller ganska ofta.
Så jag har chattar med min kompis ''Muppen''. En snäll trevlig kille. =)
Han tjatar på mig om att spela en låt som till mig på min födelse dag som heter '' I only want to be whit you'' den är av mitt favo band alltså volbeat.
Dom äger!
Sångaren har en så härlig och lugn röst.
=)
Iallafall så tjatar muppen på mig att han vill spela den sången för mig o så. Och han skickade texten på den låten och jag läste den. Seriöst jag började få tårar i ögonen. Jag kan inte sluta le. Han e så snäll =)
Men nu ska jag draa och sova. För det är skola imorgon.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0